Ofte stilte spørsmål

Under finner du svar på spørsmålene vi ofte får. Ikke nøl med å ta kontakt om du har ytterligere spørsmål.

Hvilke oppgaver utfører dere?

I tillegg til vanlig sentralbordtjeneste hjelper vi våre kunder med:

  • Svare på chat og webmail
  • Booking
  • Formidle beskjeder
  • Ta imot bestilling på varer og tjenester
  • Sjekke lagerstatus
  • Svare på henvendelser på Facebook og Instagram
  • Og andre sekretær-tjenester
Åpningstider

Vi har åpent på alle ordinære virkedager fra kl. 07:00 til kl. 16:00. I jule-uken og påske-uken fra 08:00 til kl. 16:00. Er det virkedag på Julaften og nyttårsaften stenger vi kl. 12:00.

Pris

Vi har en smart og gunstig prismodell. Vi har en lav måneds- og oppstartspris per samtale, og utover det betaler du kun den tiden vi sitter i telefonen. Dette gjør at du kan ha en fast avtale og betaler etter bruk.

Kan dere hjelpe oss i en dag eller to?

Nei, våre tjenester er basert på et varig samarbeid. Vi har mange bedrifter som kun bruker oss i f.eks. lunsjen eller ved sykdom, men felles for alle er at vi har et fast samarbeid over tid.

Flere innkommende samtaler samtidig

Ved hjelp av smarte systemer og god kapasitet vil ingen få opptattsignal når de ringer. Dette selv om flere har ringt samme telefonnummer samtidig. Vi tar alle telefoner som ringer inn.

Referanser

Vi har ingen referanseliste. Vi har en selvpålagt taushetsplikt (se eget punkt), som også omfatter avtaleforholdene vi har med våre kunder. Vår beste referanse er det faktum at vi både har vært i business i mer enn 30 år og at vi er markedsledende innen sentralbord-tjenester.

Taushetsplikt

Alle som arbeider for Franke Sjøberg AS har godkjent og signert en svært omfattende taushetsplikt. Dette medfører at vi er underlagt en absolutt taushetsplikt ovenfor alle opplysninger vi har på vegne av våre oppdragsgivere. Vår taushetsplikt tilfredstiller de lovpålagte bestemmelser som gjelder for leger (og annet helsepersonell) og advokater.

Personvern og GDPR

Vi tar personvern svært serøist og følger selvfølgelig derfor reglene om personvern (personvernforordningen/GDPR). Les vår personvernerklæring.

Arbeidsmiljø

Arbeidsglede og entusiasme er grunnlaget for den tjenesten vi leverer. Vi gjør svært mye for å skape trygge, faste og varige arbeidsplasser.